Achter de schermen

Stichting Sprankel is in 2007 opgericht door Nicole Plaizier.
Zij had bij de oprichting de wens om een voorstelling voor zieke kinderen te maken.
Met deze voorstelling wilde zij de sprankel terugbrengen in het oog van het zieke kind.
En dat is gelukt. Inmiddels staat seizoen 7 alweer voor de deur!
De musicalproductiegroep repeteert op zondag en de meeste kinderen zitten al bijna alle seizoenen bij
Sprankel. Dit seizoen hebben we voor het eerst een musicalklas opgericht voor de kleinste kinderen die
graag bezig willen zijn met alle disciplines van musical.

Nicole Plaizier is de drijvende kracht achter Sprankel, naast voorzitter van de stichting is zij de artistiek leider.
De hele stichting draait op vrijwilligers. De lessen van de musicalklas worden geleid door Nicole Plaizier.
Zij wordt hierbij geholpen door 2 kinderen uit de musicalproductiegroep, Merlijn Derks en Maud van der Meijde.
De lessen van de musicalproductiegroep worden geleid door Michelle van den Bosch, Nicole de Groot en Nicole Plaizier.

Stichting Sprankel heeft een bestuur. Dit bestuur bestaat naast Nicole uit Suzanne Rademaker (secretaris/penningmeester)
en Corina In den Bosch (algemeen lid).

Daarnaast zorgen Corina in den Bosch (decor), Ed van den Berg (licht), Kersjes PA Verhuur (geluid) en Xandra Bor (kostuums) ervoor dat elke productie er prachtig uitziet én we goed te zien en te horen zijn.