Acties door Sprankel

Om ons doel “Een Sprankel in het oog van het zieke kind” te kunnen realiseren organiseren wij het hele jaar acties. De opbrengst van deze acties wordt gebruik om ervoor te zorgen dat we dit seizoen met alle groepen veel zieke kinderen weer even een moment kunnen laten “Sprankelen”. Dit seizoen hebben we de volgende acties:

Grote Clubactie
Ieder jaar doet Sprankel ook mee aan de Grote Clubctie. Deze actie geeft verenigingen een steuntje in de rug om door het
verkopen van loten ook geld op te halen voor de eigen clubkas.

Namens de kinderen van Sprankel en alle kinderen die we weer even willen laten Sprankelen, bedankt voor alle gekochte loten!

Straatoptredens

Elk jaar organiseert Sprankel een aantal straatoptredens in het centrum van Beuningen en omgeving. Dansen, zingen en muziek maken, hoe dan ook een “Sprankelend” optreden om gezellig even naar te komen kijken!