Over Sprankel

Stichting Sprankel is in 2006 opgericht door Nicole Plaizier. Zij had bij de oprichting de wens om een voorstelling voor zieke kinderen te maken. Met deze voorstelling wilde zij de sprankel terugbrengen in het oog van het zieke kind. En dat is gelukt. Inmiddels staat seizoen 18 alweer voor de deur!

Stichting Sprankel heeft een bestuur. Henk Plaizier is de voorzitter, Auke van Rijkom de penningmeest en Nicole Plaizier secretaris.  Daarnaast verzorgt Kersjes PA Verhuur (geluid) en Xandra Bor (kostuums) ervoor dat elke productie er prachtig uitziet én we goed te zien en te horen zijn.

Sinds 2010 geeft Sprankel ook musicalles. Naast acteren, dansen en zingen is er veel aandacht voor jezelf leren presenteren, feedback geven en ontvangen, leren aangeven wat je als kan en nog wil leren en samenwerken. Maar er is vooral veel ruimte voor zijn wie je bent!

De musicallessen worden gegeven door Nicole Plaizier, Scarlett Kesseleer en Joyce Mouthaan.